Růstová strategie společnosti Servodata a.s., Řešení přístupu k budoucím akvizicím

Název práce: Růstová strategie společnosti Servodata a.s., Řešení přístupu k budoucím akvizicím
Autor(ka) práce: Jirkal, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Brádler, Alan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tematické navázání na bakalářskou práci, napsanou v roce 2008 na téma: Akvizice společnosti Abakus-Distribution a.s. společností Servodata a.s.. Popis, zhodnocení a identifikace problémů této akvizice. Teoretický a praktický průzkum problematiky akvizic a fúzí podle modelu 7S americké poradenské firmy McKinsey, se zaměřením na softwarové aspekty a problematiku kulturního prostředí společnosti. Návrh variant přístupu k řešení budoucích akvizic a fúzí společnosti Servodata a.s.. Výběr vhodné varianty a její rozpracování, včetně identifikace základních rizik. Cílem práce je poskytnout managementu společnosti Servodata a.s. metodický základ pro řešení budoucích akvizic a fúzí.
Klíčová slova: analýza; fúze; kulturní prostředí; komunikace; akvizice
Název práce: Growth Strategy of company Servodata
Autor(ka) práce: Jirkal, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Brádler, Alan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Resumption of the bachelor thesis, written in 2008 on the topic: The acquisition of Abakus Distribution by Servodata. Description, evaluation and identification of problems of the acquisition. Theoretical and practical research of mergers and acquisitions by 7S model of American consulting firm McKinsey, focusing on software aspects and issues of cultural environment of the company. Proposal of alternatives of approach to future acquisitions and mergers of Servodata. Choosing the suitable alternative and its development, including the identification of basic risks. The aim is to provide the management of the company Servodata a methodological basis for future acquisitions and mergers.
Klíčová slova: analysis; acquisitions; mergers; cultural background; communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 12. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35100/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: