Management a marketing lázeňství a hoteliérství

Název práce: Management a marketing lázeňství a hoteliérství
Autor(ka) práce: Klímová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dědina, Jiří
Oponenti práce: Odcházel, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je na základě provedené marketingové analýzy navrhnout strategie a doporučení pro oblast marketingu vybraného lázeňského hotelu. Tato analýza byla provedena za pomoci klasických nástrojů marketingu, kterými jsou marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence a podobně. Praktická část je zaměřena na karlovarský hotel 5* Carlsbad Plaza, který je prvním spa a wellness hotelem v Karlových Varech.
Klíčová slova: marketingová analýza; marketingový mix; lázeňství; hotelnictví; marketing; management
Název práce: Management and marketing of spa and hotel industry
Autor(ka) práce: Klímová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dědina, Jiří
Oponenti práce: Odcházel, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2008
Datum podání práce: 6. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8694/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: