Internetová propagace malých firem na příkladu firmy Pneuservis Karel Vrubel

Název práce: Internetová propagace malých firem na příkladu firmy Pneuservis Karel Vrubel
Autor(ka) práce: Žílová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce "Internetová propagace malých firem na příkladu firmy Pneuservis Karel Vrubel" je vytvoření marketingové strategie internetové propagace pro firmu Pneuservis Karel Vrubel, její následná realizace a zhodnocení výsledků, které jsou použity pro pozdější zhodnocení vlivu internetového marketingu na zvýšení povědomí o firmách podnikajících v oboru, ve kterém se pohybuje i zkoumaná firma. První část tvoří kapitoly, ve kterých je zachyceno teoretické vymezení dané problematiky. Druhá část je zaměřena na samotnou tvorbu strategie internetového marketingu pro firmu Pneuservis Karel Vrubel, její realizaci a následné zobecnění získaných výsledků na celý obor prodeje protektorů, pneumatik a poskytování služeb pneuservisu.
Klíčová slova: marketingová komunikace na internetu; internetová reklama; internetový marketing; případová studie
Název práce: Internet advertising of small businesses on the example of the company Pneu Karel Vrubel
Autor(ka) práce: Žílová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of my diploma thesis called "Internet advertising of small businesses on the example of the company Pneu Karel Vrubel" is a creation of a internet marketing strategy for the company Pneuservis Karel Vrubel, its subsequent implementation and evaluation results, which are later used to evaluate the impact of Internet marketing to increase awareness about companies engaged in field in which operates the above-mentioned company. The first part consists of chapters in which is shown the theoretical determination of the issue. The second part focuses on the actual creation of the Internet marketing strategy for the company Pneuservis Karel Vrubel, its implementation and subsequent generalization of the results to the entire field.
Klíčová slova: case study; internet advertising; marketing communication; internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2012
Datum podání práce: 1. 9. 2013
Datum obhajoby: 10. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38987/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: