Analýza komunikačního mixu firmy Preciosa, a.s

Název práce: Analýza komunikačního mixu firmy Preciosa, a.s
Autor(ka) práce: Klymcová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Rozporka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analýza současného komunikačního mixu společnosti, jeho zhodnocení a doporučení pro změnu složení komunikačních nástrojů s hlubším zaměřením na zhodnocení současné komunikační strategie, navržení její změny, vytvoření nového odpovídajícího komunikačního mixu a doporučení pro jednotlivé komunikační nástroje. Součástí práce je též situační analýza - rozbor trhů, trendů, positioningu, konkurence a odběratelů. Obsahuje bližší charakteristiku skupiny rozhodovatelů.
Klíčová slova: -
Název práce: Communication Mix Analysis of the Company Preciosa
Autor(ka) práce: Klymcová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Rozporka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2008
Datum podání práce: 7. 5. 2008
Datum obhajoby: 4. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8760/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: