Zavádění nového výrobku na trh

Název práce: Zavádění nového výrobku na trh
Autor(ka) práce: Machátová, Marie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mottlová, Libuše
Oponenti práce: Vondrášková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje proces zavádění nového výrobku firmy Henkel na český trh. Výrobkem jsou dvě zubní pasty Vademecum - na citlivé zuby a na bělení zubů. Práce popisuje proces, jeho složky a na závěr obsahuje návrh zlepšení a možnosti pro další rozvoj.
Klíčová slova: Vademecum; Henkel; proces zavádění; trh zubních past; inovace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2008
Datum podání práce: 7. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8784/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: