Nation branding Slovenské republiky od roku 1993

Název práce: Nation branding Slovenskej republiky od roku 1993
Autor(ka) práce: Mihalovicsová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Druláková, Radka
Oponenti práce: Peterková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá konceptom nation brandingu a verejnej diplomacie na prípadovej štúdii značky Slovenskej republiky, ktorú si ako samostatný štát vybudovala od roku 1993. Autorka se v texte snaží poukázať na význam značky štátu pri presadzování cieľov zahraničnej politiky a na vplyv aktivít zahraničnej politiky na vnímánie krajiny v medzinárodnom spoločenstve. V prípadovej štúdii autorka hodnotí značku SR z hľadiska medzinárodných vzťahov a navrhuje odporúčania k tvorbe stratégie jednotnej prezentácie SR v zahraničí.
Klíčová slova: nation branding; Slovenská republika; verejná diplomacia; image; identita; reputácia
Název práce: Nation branding Slovenské republiky od roku 1993
Autor(ka) práce: Mihalovicsová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Druláková, Radka
Oponenti práce: Peterková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá konceptem nation brandingu a veřejné diplomacie na případové studii značky Slovenské republiky, kterou si jako samostatný stát vybudovala od roku 1993. Autorka se v textu snaží poukázat na význam značky státu při prosazování cílů zahraniční politiky a na vliv aktivit zahraniční politiky na vnímání státu v mezinárodním společenstvu. V případové studii autorka hodnotí značku SR z hlediska mezinárodních vztahů a navrhuje doporučení k tvorbě strategie jednotné prezentace SR v zahraničí.
Klíčová slova: identita; image; veřejná diplomacie; nation branding; reputace; Slovenská republika
Název práce: Nation branding, the case study of Slovak republic since 1993
Autor(ka) práce: Mihalovicsová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Druláková, Radka
Oponenti práce: Peterková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Master thesis applies concepts of nation branding and public diplomacy on a case study of the brand of Slovak republic, which has been developed since 1993. Author is pointing out the significance of having a nation branding strategy, which helps the country to acheive its foreign policy goals. At the same time author points out, that foreign policy itself influences the country brand. In a case study of Slovak republic, author evaluates its brand in international relations and suggests recommendations to the development of nation branding strategy for Slovak Republic.
Klíčová slova: identity; reputation; image; Slovak republic; nation branding; public diplomacy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní politika a diplomacie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodních studií a diplomacie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 11. 2012
Datum obhajoby: 13. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33465/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: