Marketingový průzkum a restrukturalizace marketingového konceptu firmy TRY.audiovisual s důrazem na komunikaci

Název práce: Marketingový průzkum a restrukturalizace marketingového konceptu firmy TRY.audiovisual s důrazem na komunikaci
Autor(ka) práce: Laboutka, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hylmarová, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketingový koncept a marketingová strategie jsou základním stavebním kamenem každého podniku. Jasně vymezují smysl existence firmy, směr jejích aktivit a také určují cílové trhy a prostředky, díky kterým jich lze úspěšně dosáhnout. Pro podniky jsou nejen významným nástrojem řízení, ale svojí konkrétní stavbou zároveň definují i jejich jednoznačnou konkurenční výhodu v daném prostředí a čase. Aktuálnost konceptu a schopnost firmy reagovat na potřeby prostředí jsou pro udržení této výhody stěžejní. Cílem této práce je analýza marketingové strategie a marketingového průzkumu a aplikace získaných poznatků při restrukturalizaci této strategie a marketingového konceptu společnosti TRY.audiovisual.
Klíčová slova: marketingový mix; moderní trendy marketingové komunikace; B2B průzkum; marketingová strategie; Marketingový průzkum

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 5. 2008
Datum podání práce: 8. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8843/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: