Marketing ve sportu

Název práce: Marketing ve sportu
Autor(ka) práce: Mikešová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Macek, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingových aktivit a celkové strategie společnosti Sport Schwarzkopf a její obchodní značky High Point a pomocí marketingového průzkumu vyhodnotit, jak je značka vnímána. Teoretická část bude věnována základním typům marketingové komunikace ve sportu, specifické sportovní reklamě a jejímu využití. V praktické části bude zpracována marketingová komunikace společnosti High Point. Praktickým přínosem práce bude průzkum, provedený prostřednictvím dotazníkového šetření, jak je firma vnímána veřejností. Následným vyhodnocením budou doporučeny další marketingové aktivity, které by firma mohla využít.
Klíčová slova: marketing sportu; marketingová komunikace; High Point
Název práce: Marketing in sport
Autor(ka) práce: Mikešová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Macek, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to assess marketing aktivity and strategy of Sport Schwarzkopf company, also conduct a marketing research to find out how people perceive this brand and recommend other kind of marketing communication that could be used. Theoretical part will be devote to basic marketing activities in sport, specific sport advertisement and utilization of it. Practical part will be focused on marketing strategy of company Sport Schwarzkopf and brand High Point. The benefit of this bachelor's thesis for practical use will be marketing research aim to find out, how people perceive brand High Point. According to research will be recommend other marketing activities, which could be used in company for marketing communication.
Klíčová slova: High Point; Marketing communication; sport marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 5. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 13. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37748/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: