Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Sibřinová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Česká rodinná firma TIMO s.r.o. specializující se na výrobu a prodej spodního prádla a plavek, působí na českém trhu již od roku 1992. Je největším výrobcem spodního prádla v České republice. Dobrá marketingová strategie má na tomto faktu jistě také svůj podíl. Přesto se ji však rozhodla firma v posledních letech změnit a to zejména kvůli klesajícím ziskům a rostoucí zahraniční konkurenci. Pomohly tyto změny společnosti a jak jsou vnímány zákazníky? Na všechny tyto otázky jsem se snažila odpovědět ve své bakalářské práci a to zejména pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru s obchodní ředitelkou firmy Timo.
Klíčová slova: Marketingový výzkum; Marketingová strategie; Značka; Spodní prádlo; TIMO
Název práce: The marketing strategy of choosen company
Autor(ka) práce: Sibřinová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Czech family company TIMO ltd specialises in manufacturing and selling of underwear and swimsuit. It exists on the Czech market since 1992. TIMO ltd is the biggest manufacturer of underwear in the Czech Republic. An excellent marketing strategy is surely part of its success. Nevertheless the company desided to change its strategies in the past few years because of the decreasing profits and increasing competition from abroad. Have these changes helped the company? How have the costumers sensed it? I tried to look into these questions and answer them in my Bachelor's Thesis. For my research I used questionaires and I interviewed the TIMO's marketing manager.
Klíčová slova: Underwear; TIMO; Brend; Marketing research ; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2012
Datum podání práce: 1. 5. 2013
Datum obhajoby: 25. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38080/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: