Farmářské trhy jako forma prodeje lokálních produktů

Název práce: Farmářské trhy jako forma prodeje lokálních produktů
Autor(ka) práce: Pacltová, Pavlína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Blažková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce "Farmářské trhy jako forma prodeje lokálních produktů" si klade za cíl zjistit prostřednictvím marketingového výzkumu, jaké je povědomí spotřebitelů o možnostech nákupu lokálních potravin, a jaké jsou postoje těchto spotřebitelů zejména k farmářským trhům. Na základě výsledků tohoto výzkumu bude určen charakteristický zákazník farmářských trhů. První část teoreticky vymezuje problematiku lokálních potravin a způsobu prodeje těchto potravin s důrazem na farmářské trhy. V druhé, praktické části se věnuji vlastnímu šetření, které se zabývá problematikou farmářských trhů a postojů spotřebitelů k těmto trhům. V závěru práce uvedu návrhy a doporučení pro marketing a komunikaci farmářských trhů, které vyplynou z analýzy výsledků vlastního šetření a z poznatků, které jsem získala během zpracování práce.
Klíčová slova: marketingový výzkum; lokální potraviny; farmářské trhy
Název práce: Farmer´s markets as a form of sales of local products
Autor(ka) práce: Pacltová, Pavlína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Blažková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis "Farmer's markets as a form of sales of local products," which aims to find out through research, what is consumer awareness about how to buy local food and what are the consumer's attitudes especially to the farmer's markets. Based on the results of this research I will determine the characteristic consumer of farmer's markets. The first part defines the theoretical issues of local food and way of selling these foods with an emphasis on farmers' markets. In the second part there is devoted to its own investigation, which deals with the issue of farmer's markets and consumer attitudes towards these markets. In conclusion, I will give suggestions and recommendations for marketing and communications farmer's markets, resulting from the analysis of the results of its investigation and the knowledge that I gained during the process of work.
Klíčová slova: marketing research; local food; farmer´s markets

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 11. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38148/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: