Praha jako kulturní značka

Název práce: Praha jako kulturní značka
Autor(ka) práce: Pýchová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyslová, Irena
Oponenti práce: Dianová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce "Praha jako kulturní značka" se věnuje významu jména města Prahy ve světě a jakým způsobem se Praha prezentuje. Zaměřuje se také na její vizuální identitu a logo, kterým je na začátku práce věnována i obecná část a uvedení do celé problematiky. V druhé části práce je zpracován projekt "Prague's letters", který ukazuje možnost nové formy propagace jména Prahy ve světě.
Klíčová slova: Kultura; Praha; Logo; Značka
Název práce: Prague as a culture brand
Autor(ka) práce: Pýchová, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyslová, Irena
Oponenti práce: Dianová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis "Prague as a culture brand" deals with the meaning of the name "Prague" in the international context and how Prague presents itself. Further, it is focused on Prague's visual identity and logo. The first and general part of the paper is dedicated right to visual identity and logo and to the introduction into the topic as a whole. The second part describes the project "Prague's letters", which shows the opportunity of a new way of promotion of Prague's name worldwide.
Klíčová slova: Prague; Logo; Culture; Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 6. 2012
Datum podání práce: 31. 5. 2013
Datum obhajoby: 10. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38163/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: