Manažerské uchopení účelné propagace práce vybraných středních a vysokých uměleckých škol v ČR

Název práce: Manažerské uchopení účelné propagace práce vybraných středních a vysokých uměleckých škol v ČR
Autor(ka) práce: Suchánková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Kouba, Vojtěch
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je nastínit propagační aktivity vybraných středních a vysokých uměleckých hudebních škol a na základě zjištění o jejich činnosti v této oblasti vypracovat návrh zlepšení propagace Pražské konzervatoře. Nejprve se práce věnuje struktuře hudebního vzdělávání v České republice, po něm následuje popis vzorku vybraných středních a vysokých uměleckých škol. Po této části přichází část výzkumná, která se zaměřuje na zkoumání propagace jednotlivých škol v oblasti koncertní činnosti - srovnání počtu koncertů a představení s kulturní nabídkou daného města, ve kterém se škola nachází, úspěchům v národních i mezinárodních soutěžích, a jiným projektům a aktivitám, kterým se školy věnují a pomocí nichž se prezentují. Závěrečnou částí práce je návrh zlepšení propagace Pražské konzervatoře.
Klíčová slova: hudební školy; propagace; soutěže; koncerty a představení
Název práce: Managing processes and the efficient promotion of the work of selected conservatories and arts universities in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Suchánková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Kouba, Vojtěch
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this diploma work is to outline the publicity of selected conservatories and arts universities and on the basis of the findings about their current activities to develop the improvement proposal of the communication of Prague Conservatory. At first the work devotes to the structure of music education in the Czech Republic, followed by the description of selected conservatories and arts universities. The next part is the research, concerning publicity ideas representing particular schools and their concert activities, success in national and international competitions and other projects and activities. The final part is a proposal of publicity improvement of Prague Conservatory.
Klíčová slova: competitions; concerts and performances; music schools; publicity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 7. 2012
Datum podání práce: 6. 5. 2013
Datum obhajoby: 12. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38422/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: