Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami

Název práce: Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Autor(ka) práce: Guzi, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je na základě strategické situační analýzy navrhnout takový business model, který povede ke splnění strategických cílů společnosti. Za tímto účelem práce obsahuje nejen "klasické" analýzy vnitřního a vnějšího prostředí organizace, ale i konkrétní marketingové průzkumy zaměřené na vnímání značky jako takové, analýzy marketingové komunikace či průzkum firemního klimatu a firemní kultury -- to vše za použití netradičních nástrojů, které se doposud v České republice do větší míry neuplatňovaly. Výstupem této práce je pak definování vlastního poslání společnosti, určení strategických cílů a v konečné fázi i nástin budoucího business modelu.
Klíčová slova: Zaměstnanci.com; Colourmind; Strategická situační analýza; Strategické plánování; Business model; Inzertní portál Bezreklamky.cz; Balancemanagement; SWOT analýza; Strategický marketing
Název práce: Strategic situational analysis of outdoor media advertising portal
Autor(ka) práce: Guzi, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Aim of this work is to propose a business model, which will lead to achieving company's strategic goals using strategic situational analysis. Therefore this work contains not only "classical" internal and external environmental analysis, but also a specific marketing research focused on brand perception as such, marketing communication analyses or company climate and culture survey -- using unconventional tools without application to broader market in the Czech Republic. The outcome of this work, is defined by company mission, set of strategic goals and a proposition of the future business model.
Klíčová slova: Zaměstnanci.com; Balancemanagement; Strategic marketing; Advertising portal Bezreklamky.cz; Strategic Situational Analysis; Strategic planning; Colourmind; SWOT analysis; Business model

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 13. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38725/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: