Marketing neziskových organizací

Název práce: Marketing neziskových organizací
Autor(ka) práce: Špaňhelová, Radka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kadeřábková, Jaroslava
Oponenti práce: Trhlínová Khendriche, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingem nestátních neziskových organizací. Teoretická část obsahuje nastínění situace NNO v ČR, analyzuje marketingové nástroje a poukazuje na význam jejich využívání organizacemi neziskového sektoru. Praktická část je věnována komunikační strategii konkrétního občanského sdružení.
Klíčová slova: komunikace; strategie; marketing; Nestátní neziskové organizace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Hospodářská politika a správa/Regionalistika a veřejná správa
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra regionálních studií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2008
Datum podání práce: 12. 5. 2008
Datum obhajoby: 2. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8959/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: