Mezikulturní rozdíly a jejich význam pro obchodní jednání a podnikání českých subjektů na trhu vybrané země/ Německo

Název práce: Mezikulturní rozdíly a jejich význam pro obchodní jednání a podnikání českých subjektů na trhu vybrané země/ Německo
Autor(ka) práce: Droznová, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá interkulurálními rozdíly mezi Čechy a Němci podle dimenzí definovaných Hofstedem a Trompenaarsem. Dále práce zkoumá vliv těchto rozdílů na obchodní jednání s německých partnerem a podnikání na trhu Německa.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2008
Datum podání práce: 12. 5. 2008
Datum obhajoby: 10. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8987/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: