Spotřebitel a ambivalence cen

Název práce: Spotřebitel a ambivalence cen
Autor(ka) práce: Mejsnar, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Simmová, Hilda
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce na základě internetového dotazníkového šetření popisuje základní schémata v chování spotřebitele při koupi řezaných květin. Důvodem průzkumu je odlišnost květiny jako produktu od produktů běžné spotřeby. Cílem je charakteristika základních modelových parametrů v rozhodování spotřebitele při koupi květin s důrazem na úlohu ceny. Smyslem je návrh doporučení prodejnám s květinami.
Klíčová slova: dotazník; cena; chování; průzkum; květina
Název práce: Consumer and price ambivalence
Autor(ka) práce: Mejsnar, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Simmová, Hilda
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 5. 2008
Datum podání práce: 13. 5. 2008
Datum obhajoby: 9. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9033/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: