Význam značky na B2B trzích: Případová studie Hilti

Název práce: The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti
Autor(ka) práce: Konečný, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The brand is mostly associated with business-to-customer markets and environment. People would first think of such a brand, because we see marketing and advertising of those brands every day. But business-to-business brands are for companies also very important. The overall goal of my thesis would be to find out how the managers of a pure B2B company perceive the importance of brand in the B2B environment where the company operates. Theoretical part will, in the first chapter, characterize B2B environment as well as the specifics of brand building on this market. Second chapter focuses directly on the factors influencing brand success on B2B market and how brand influences and helps the company to succeed. Then, practical part is going to be focused on a company Hilti AG - a global premium provider of building construction tools and consumables in B2B, where the qualitative expert interviews with managers across different business units and departments -- marketing, sales and brand management -- will be conducted and will provide a base for my research.
Klíčová slova: qualitative research; expert interviews; Hilti; B2B market; brand importance in B2B; B2B brand; B2B brand building
Název práce: Význam značky na B2B trzích: Případová studie Hilti
Autor(ka) práce: Konečný, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Značka je spojována především s B2C trhem a prostředím. Člověka jako první většinou napadne taková značka, jelikož vidíme marketingové a reklamní aktivity pro tyto značky každý den. Ale v B2B prostředí jsou značky pro společnosti neméně důležité. Hlavní cíl mé práce je zjistit, jak vnímají značku a její význam na B2B trhu manažeři čistě B2B společnosti. Teoretická část mé práce v první kapitole charakterizuje B2B prostředí a také specifika budování značky na tomto trhu. Druhá kapitola se zaměřuje na přímo na faktory, které ovlivňují úspěch značky na B2B trhu a jak značka ovlivňuje a pomáhá společnosti uspět. Praktická část se pak věnuje společnosti Hilti AG - globálnímu prémiovému poskytovateli nářadí a spotřebních produktů výhradně firmám ve stavebnictví. Kvalitativní expertní rozhovory s manažery z různých oddělení - marketingu, prodeje a řízení značky - budou provedeny a poskytnout tak základ pro můj výzkum.
Klíčová slova: expertní rozhovory; kvalitativní výzkum; B2B značka; B2B trh; budování značky na B2B; význam značky na B2B; Hilti

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2012
Datum podání práce: 1. 6. 2013
Datum obhajoby: 11. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39796/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: