Výzkum efektivnosti marketingových nástrojů a jejich optimalizace ve firmě Blažek Praha a.s

Název práce: Výzkum efektivnosti marketingových nástrojů a jejich optimalizace ve firmě Blažek Praha a.s
Autor(ka) práce: Ajgrmanová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Blažek, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě realizovaného výzkumu trhu zjistit, jak zákazníci firmy Blažek Praha a.s. hodnotí marketingové aktivity firmy a do jaké míry jsou jimi ovlivňovány při rozhodování o nákupu. Bakalářská práce obsahuje relevantní metodou získané informace, které mají firmě poskytnout zpětnou vazbu přímo od zákazníků a usnadnit budoucí rozhodování firmy v oblasti marketingových aktivit. Součástí bakalářské práce je i relevantní teoretické platforma, která je využita při praktické části.
Klíčová slova: -
Název práce: Efficiency of the Marketing Tools Research and its Optimalization in the Blažek Praha Company
Autor(ka) práce: Ajgrmanová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Blažek, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 5. 2008
Datum podání práce: 13. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9043/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: