Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy

Název práce: Analytical CRM: A Tool How To Manage Company's Profitability
Autor(ka) práce: Šťavíková, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Bohumil
Oponenti práce: Lueger, Stephan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem práce je nastínit možnosti využití analytického CRM k zvyšování ziskovosti společnosti. Analytický CRM se zabývá analýzou zákaznických dat, které slouží jako podpora pro operativní a strategické rozhodování firmy. Teoretická část práce se zabývá různými způsoby segmentace zákazníků, zákaznickými metrikami a způsoby, jak si udržet dobré zákazníky ve společnosti. Pro ucelený obraz o analytickém CRM také nastiňuje jeho technickou stránku, ve které popisuje nejčastěji využívané techniky při získávání dat. Praktická část práce byla vyhotovena ve spolupráci se společností Makro Cash & Carry. Popisuje nejdůležitější změny, které byly podniknuty k přeměně Makra z produktově na zákaznicky orientovanou společnost, a podrobněji se věnuje práci kontrolorů, jež se analytickým CRM ve firmě zabývají.
Klíčová slova: customer satisfaction; customer metrics; customer segmentation; analytical CRM; CRM
Název práce: Analytický CRM: Účinný nástroj pro řízení ziskovosti firmy
Autor(ka) práce: Šťavíková, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Bohumil
Oponenti práce: Lueger, Stephan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Hospodářská politika a správa/Účetnictví a finanční řízení podniku
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra finančního účetnictví a auditingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2008
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 27. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9089/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: