Firemná kultúra

Název práce: Firemná kultúra
Autor(ka) práce: Štalmachová, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Džbánková, Zuzana
Oponenti práce: Černá, Iva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Firemná kultúra je dnes vnímaná ako jedna z významných zložiek konkurencieschopnosti podniku a spolu s firemnou stratégiou je dôležitým indikátorom jeho úspešnosti a výkonnosti. Bakalárska práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá sa zaoberá firemnou kultúrou zo všeobecného hľadiska. Druhá časť je venovaná porovnaniu japonskej, americkej a českej kultúry, pričom za kritéria porovnania boli zvolené Hofstedeho dimenzie kultúr a gender.
Klíčová slova: stratégia firmy; gender; dimenzie kultúr; národná kultúra; firemná kultúra
Název práce: Organizational Culture
Autor(ka) práce: Štalmachová, Ivana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Džbánková, Zuzana
Oponenti práce: Černá, Iva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra mikroekonomie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2008
Datum podání práce: 14. 5. 2008
Datum obhajoby: 29. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9102/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: