Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)

Název práce: Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Autor(ka) práce: Jweidová, Soňa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních orgánů.
Klíčová slova: doplňky stravy; právní předpisy; samoregulace; regulace reklamy; reklama
Název práce: Legal and Ethical Regulation of Advertising (with a Focus on Dietary Supplements)
Autor(ka) práce: Jweidová, Soňa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2008
Datum podání práce: 14. 5. 2008
Datum obhajoby: 5. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9105/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: