Založenie a vývoj elektronického obchodu v podmienkach SR

Název práce: Založenie a vývoj elektronického obchodu v podmienkach SR
Autor(ka) práce: Lukšo, Stanislav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hartman, Ladislav
Oponenti práce: Jiřinová, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom bakalárskej práce je analýza vzniku a vývoja elektronického obchodovania na Slovensku s podrobnejším zameraním sa na internetový obchod Proaudio.sk, ktorý prevádzkuje firma VRM Computers s.r.o.. Práca je rozdelená celkom na štyri časti, a to dve teoretické a dve praktické. Prvá teoretická časť obsahuje základné pojmy elektronického obchodovania, jeho subjekty a výhody. V druhej, teoretickej časti je vymedzený internetový obchod, vybrané spôsoby internetového marketingu, spôsoby merania návštevnosti a elektronických platieb. Prvá, praktická časť popisuje vývoj elektronického obchodu na Slovensku, jeho vznik, súčasný stav a porovnáva ho so situáciou v Českej republike. Druhá, praktická časť analyzuje situáciu vybraného internetového obchodu, proces nákupu a návrhy opatrení.
Klíčová slova: Elektronické podnikanie; Internetový obchod; Elektronický obchod
Název práce: Založenie a vývoj elektronického obchodu v podmienkach SR
Autor(ka) práce: Lukšo, Stanislav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hartman, Ladislav
Oponenti práce: Jiřinová, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je analýza vzniku a vývoje elektronického obchodování na Slovensku s podrobnějším zaměřením na internetový obchod Proaudio.sk, který provozuje firma VRM Computers sro.. Práce je rozdělena celkem na čtyři části, a to dvě teoretické a dvě praktické. První teoretická část obsahuje základní pojmy elektronického obchodování, jeho subjekty a výhody. Ve druhé, teoretické části je vymezen internetový obchod, vybrané způsoby internetového marketingu, způsoby měření návštěvnosti a elektronických plateb. První, praktická část popisuje vývoj elektronického obchodu na Slovensku, jeho vznik, současný stav a porovnává ho se situací v České republice. Druhá, praktická část analyzuje situaci vybraného internetového obchodu, proces nákupu a návrhy opatření.
Klíčová slova: Elektronické podnikání; Internetový obchod; Elektronický obchod
Název práce: The establishment and development of e-commerce in Slovak republic
Autor(ka) práce: Lukšo, Stanislav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hartman, Ladislav
Oponenti práce: Jiřinová, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The purpose of this bachelor thesis is to analyze the history and progress of e-commerce in Slovakia with a more detailed focus on e-shop Proaudio.sk, which is operated by company VRM Computers s.r.o.. The bachelor thesis is divided into four parts, two theoretical parts and two practical parts. The first part contains basic theoretical concepts of e-commerce, its subjects and benefits. In the second part of the theory is defined e-shop, selected methods of internet marketing, web traffic methods and electronic payment systems. The first practical part describes the development of e-commerce in Slovakia, its history, current situation and compares it with the situation in the Czech Republic. The second practical part analyzes situation of the selected e-shop, buying process and suggests new steps for development.
Klíčová slova: E-business; E-shop; E-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 12. 2012
Datum podání práce: 5. 5. 2013
Datum obhajoby: 27. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40654/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: