Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz

Název práce: Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz
Autor(ka) práce: Riegerová, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Pavlíček, Antonín
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřená na ukazatel úspěšnosti internetových obchodů a jeho vyhodnocování, konverzní poměr. Teoretická část přibližuje konverze jako takové, konverzní poměr, kroky obecně vedoucí k jeho zvýšení a také jeden z mnoha nástrojů, kterým lze konverzní poměr měřit. V aplikační části je analyzován konkrétní elektronický obchod prohifi.cz.
Klíčová slova: on-line marketing; e-komerce; e-shop; konverze; konverzní poměr

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2007
Datum podání práce: 14. 5. 2008
Datum obhajoby: 5. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9117/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: