Segmentace zákazníků ve vybrané společnosti

Název práce: Segmentace zákazníků ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Ripelová, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koliš, Karel
Oponenti práce: Jiřinová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je popsat stávající stav řízení vztahů se zákazníky v bance UniCredit Bank se zaměřením na segmentaci klientů, popsat různé přístupy k segmentaci klientely a principy využití segmentace v obchodních aktivitách banky. Dále také aplikovat teoretické poznatky do praxe a následně navrhnout případné změny ke zlepšení procesu CRM v této bance. Celá bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a analytickou. První část práce podává teoretický základ k tématu řízení vztahů se zákazníky, definuje pojmy jako hodnota pro zákazníka, loajalita, věrnost, zákaznické segmenty, segmentace, segmentační kritéria apod. V analytické části práce je popsán proces segmentace v bance UCB a jejich používaná segmentační kritéria. Závěr práce shrnuje získané poznatky a vyvozuje patřičná doporučení a návrhy na další možná segmentační kritéria.
Klíčová slova: segmentace; CRM; klient
Název práce: Customer segmentation in the selected company
Autor(ka) práce: Ripelová, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koliš, Karel
Oponenti práce: Jiřinová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this thesis is to describe the current state of customer relationship management in the UniCredit Bank with a focus on client segmentation, describe different kind of segmentation of clients and the use of segmentation principles in business activities of the bank. The whole thesis is divided into two parts. The first theoretical part provides a theoretical basis on customer relationship management, defines terms such as customer value, loyalty, customer segments, segmentation, segmentation criteria, etc. The analytical part of the thesis describes the process of segmentation in the bank UCB and the use of segmentation criteria. The conclusion summarizes the findings and formulate recommendations for possible changes to improve the process of CRM in the bank.
Klíčová slova: segmentation; CRM; client

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 1. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2013
Datum obhajoby: 18. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40934/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: