Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000

Název práce: Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Autor(ka) práce: Novotná, Olga
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Skopal, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.
Klíčová slova: dotazník; marketing; ISO; QMS; zákazník
Název práce: Quality management system in view of orientation on customer in set of international standards ISO 9000
Autor(ka) práce: Novotná, Olga
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Skopal, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Quality management system in view of orientation on customer in set of international standards ISO 9000
Autor(ka) práce: Novotná, Olga
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Skopal, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 5. 2008
Datum podání práce: 15. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9140/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: