Firemní kultura

Název práce: Firemní kultura
Autor(ka) práce: Hloušková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem práce je firemní kultura - jeden ze základních organizačních prvků nezbytných pro dlouhodobou prosperitu firmy. Cílem práce je podat obraz firemní kultury v rovině teoretické a praktické. Práce je rozdělena do tří částí. V první je vysvětlen pojem firemní kultura jako takový a teoretické přístupy k němu, druhá část je zaměřena na Komerční banku a jejího majoritního vlastníka Société Générale. V poslední části jsou uvedeny výsledky výzkumu.
Klíčová slova: -
Název práce: Corporate culture
Autor(ka) práce: Hloušková, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: Corporate culture
Autor(ka) práce: Hloušková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 5. 2008
Datum podání práce: 15. 5. 2008
Datum obhajoby: 17. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9149/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: