Jihočeské tradiční gastronomické značky a produkty

Název práce: Jihočeské tradiční gastronomické značky a produkty
Autor(ka) práce: Trsková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Malcová, Zuzana
Oponenti práce: Skopová, Věra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této bakalářské práce jsou jihočeské tradiční gastronomické značky a produkty. Cílem práce je v obecné rovině zmapovat a popsat tradiční gastronomické prvky, které napomáhají spoluutvářet kulturu daného kraje. Dále se práce zabývá těmito gastronomickými produkty a značkami ve spojitosti s cestovním ruchem a jejich přínosy pro kraj. První část práce je zaměřená na seznámení se s tradičními gastronomickými produkty kraje, které mají i více než staletou tradici. V druhé části je zhodnoceno dotazníkové šetření, jako podpůrný nástroj pro ověření stanovené hypotézy práce, která se zabývá právě důležitostí zapojení tradičních gastronomických prvků do koncepce rozvoje cestovního ruchu.
Klíčová slova: cestovní ruch; kvalita; Tradiční gastronomie; Jihočeský kraj; ochranné známky
Název práce: Traditional gastronomic brands and products of South Bohemia
Autor(ka) práce: Trsková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Malcová, Zuzana
Oponenti práce: Skopová, Věra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this bachelor thesis is traditional gastronomic brands and products of South Bohemia. The aim of the thesis is to generally describe traditional gastronomic elements, which help to create the culture of this region. Following captures concern these gastronomic products and brands in connection with tourism and its contributions to the region. The first part is aimed at familiarization with the traditional gastronomic products of the region having more than a hundred year tradition. In the second part there is the evaluation of the questionnaire survey as supportive instrument of the stated hypothesis, which concerns the importance of the involvement of these gastronomic elements into the conception of tourism.
Klíčová slova: trademarks; quality; South Bohemia; tourism; Traditional gastronomy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 2. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2013
Datum obhajoby: 21. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41293/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: