Zobrazování mužů a žen v inzerci českých a německých časopisů

Název práce: Zobrazování mužů a žen v inzerci českých a německých časopisů
Autor(ka) práce: Vrbová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zbývá zobrazováním mužů a žen v inzerci českých a německých časopisů a porovnáním výsledků v těchto dvou zemích. Použitá metoda je obsahová analýza. Časopisy byly vybrány Der Spiegel a Týden. V metodické části je popsán proces marketingového výzkumu a obsahová analýza. V praktické části jsou charakteristiky časopisů a zemí, výsledky obsahové analýzy a vyhodnocení hypotéz.
Klíčová slova: Německo; Česká republika; muži a ženy; obsahová analýza inzerce
Název práce: Men and women in czech and german journal advertising
Autor(ka) práce: Vrbová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Men and women in czech and german journal advertising
Autor(ka) práce: Vrbová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 5. 2008
Datum podání práce: 16. 5. 2008
Datum obhajoby: 11. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9175/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: