Pražské kluby s elektronickou taneční hudbou jako specifická forma podnikání, jejich branding

Název práce: Pražské kluby s elektronickou taneční hudbou jako specifická forma podnikání, jejich branding
Autor(ka) práce: Jelínková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Baláková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá brandingem pražských klubů hrajících převážně elektronickou taneční hudbu (ETH), s vlastní produkcí utvářející komplexní dramaturgii. V teoretické části nabízí vymezení vlastního pojmu ETH, vhled do historie, jako i vývoje na české scéně. V praktické části A jsou na základě kvalitativní analýzy (expertních rozhovorů s odborníky z praxe) rozebírány postupy budování značky u tohoto kulturního segmentu, stejně jako fenomény, které významně ovlivňují dobré jméno těchto zařízení. V praktické části B jsou pak základní hypotézy autorky a domněnky vyvozené z expertních rozhovorů, podrobeny kritickému srovnání s výsledky z kvantitativní analýzy (dotazníkového šetření) v podobě názorů široké veřejnosti. Práce podává svědectví o současném stavu (2013) a náladách panujících na pražské taneční scéně.
Klíčová slova: strategické plánování; zábavní průmysl; hudební kluby; zákazník; DJing; marketing; elektronická taneční hudba; hudební management; branding
Název práce: Prague clubs with electronic dance music as a specific form of entrepreneurship, their branding
Autor(ka) práce: Jelínková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Baláková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the branding of Prague clubs oriented mostly on electronic dance music (EDM) with their own complex dramaturgy. The theoretical part states the concept of EDM, includes insight into the history, as well as development on the Czech scene. In the practical part A, based on qualitative analysis (interviews with experts), are then discussed methods of brand management in the cultural segment, as well as phenomena that significantly affect the good name of these cultural facilities. In the practical part B are basic hypothesis of the author and assumptions derived from the interviews with experts, subjected to a critical comparison with the results of quantitative analysis (survey) in the form of statements of the general public. This final work testifies the current state (2013) and moods on Prague dance scene.
Klíčová slova: strategic planning; entertainment; music clubs; costumer; branding; Djing; marketing; electronic dance music; music management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2013
Datum obhajoby: 21. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41592/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: