Obsahová analýza inzerce v časopisech Elle a Marianne

Název práce: Obsahová analýza inzerce v časopisech Elle a Marianne
Autor(ka) práce: Töpperová, Alice
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak se zobrazují ženy a muži v inzerci časopisů pro ženy a zda jsou reklamy skutečně nositeli genderových stereotypů. Jako nástroj tohoto marketingového výzkumu byla zvolena obsahová analýza.
Klíčová slova: -
Název práce: Content Analysis of the advertisements in the magazines Elle and Marianne
Autor(ka) práce: Töpperová, Alice
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: Content Analysis of the advertisements in the magazines Elle and Marianne
Autor(ka) práce: Töpperová, Alice
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 5. 2008
Datum podání práce: 19. 5. 2008
Datum obhajoby: 9. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9322/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: