Analýza Business to Business marketingu společnosti Procter&Gamble Česká Republika, s r.o

Název práce: Analýza Business to Business marketingu spoločnosti Procter&Gamble Česká Republika, s r.o
Autor(ka) práce: Murcková, Stanislava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Durajka, Ján
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá business-to-business marketingom spoločnosti Procter&Gamble v Českej Republike s dôrazom na súčasné zmeny v nákupnom chovaní spotrebiteľov. To je ovplyvnené silnými a častými promočnými aktivitami na maloobchodnom trhu, čo pôsobí na lojalitu zákazníkov, ako aj vnímanú úroveň diferenciácie jednotlivých maloobchodných reťazcov. V diplomovej práci je skúmaná úroveň diferenciácie, akú spoločnosť Procter&Gamble poskytuje vybraným maloobchodným reťazcom v porovnaní s konkurenciou. Diferenciácia je skúmaná v rámci sortimentnej politiky a taktiež letákových aktivít.
Klíčová slova: diferenciácia; Procter&Gamble; Business to Business Marketing
Název práce: Analýza Business to Business marketingu společnosti Procter&Gamble Česká Republika, s r.o
Autor(ka) práce: Murcková, Stanislava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Durajka, Ján
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje business-to-business marketingu společnosti Procter&Gamble v České Republice s důrazem na současné změny v nákupním chování spotřebitelů. To je ovlivněno silnými a častými promočními aktivitami na maloobchodním trhu, co působí na loajalitu zákazníků a také na vnímanou úroveň diferenciace jednotlivých maloobchodních řetězců. V diplomové práci je zkoumána úroveň diferenciace, jakou společnost Procter&Gamble poskytuje vybraným maloobchodním řetězcům v porovnaní s konkurencí. Diferenciace je zkoumána v rámci sortimentní politiky a také letákových aktivit.
Klíčová slova: diferenciácia; business to business marketing; Procter&Gamble
Název práce: Analysis of Business to Business marketing of Procter&Gamble in Czech Republic
Autor(ka) práce: Murcková, Stanislava
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Durajka, Ján
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This Master thesis is focused on business-to-business marketing of Procter&Gamble in Czech Republic with attention to current changes in shopping behavior of consumers. This is influenced by strong and common promotional activities in current retail environment, which further changes loyalty of consumers and perceived level of differentiation of individual retailers. Thesis is evaluating the level of differentiation that Procter&Gamble is providing to its retail customers when compared to the biggest competition. Differentiation evaluation is mainly focused on assortment within chosen retailers and leaflet promotions.
Klíčová slova: Differentiation; Procter&Gamble; Business to Business Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 2. 2009
Datum podání práce: 30. 8. 2010
Datum obhajoby: 8. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18881/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: