Strategie pronikání firmy P&P Jewelry na zahraniční trhy

Název práce: Strategie pronikání firmy P&P Jewelry na zahraniční trhy
Autor(ka) práce: Perglerová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Pilař, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá strategií pronikání firmy P&P Jewelry na zahraniční trhy. Firma podniká s českou bižuterií vlastní značky Lilien Czech v prostředí Internetu. Cílem této práce je analyzovat současnou marketingovou strategii, odhalit nedostatky a navrhnout změny a další postupy ve strategii nové. Práce obsahuje teoretický popis internetového podnikání a internetového marketingu. Dále pak praktickou část, která se zabývá rozborem současného marketingového mixu, marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. V poslední kapitole jsou uvedeny závěry a doporučení.
Klíčová slova: marketingová strategie; podnikání na Internetu; internetový marketing
Název práce: Strategy of penetration on foreign markets of the company P&P Jewelry
Autor(ka) práce: Perglerová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Pilař, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with strategy of penetration on foreign markets of the company P&P Jewelry. Company is selling Czech rhinestone jewelry under mark Lilien Czech in the internet environment. The main goal of this thesis is to analyze present marketing strategy of this company, to find out the deficiencies and to suggest changes and next procedures in new strategy. The thesis also contains theoretical description of e-commerce and internet marketing. The practical part deals with analysis of present marketing mix, marketing research and SWOT analyze. In the last part are mentioned conclusions and recommendations.
Klíčová slova: internet marketing; marketing strategy; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2010
Datum podání práce: 1. 5. 2011
Datum obhajoby: 30. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28000/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: