Marketingová strategie golfového klubu Sokrates Golf & Country Club, o.s

Název práce: Marketingová strategie golfového klubu Sokrates Golf & Country Club, o.s
Autor(ka) práce: Dubská, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Štefl, Vlastimil
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V teoretické části práce jsou nastíněny základní charakteristiky golfu. Poté se autorka věnuje marketingu golfových služeb v rámci cestovního ruchu a jeho nejdůležitějším specifikům. Dále se zaměřuje na marketingový mix služeb cestovního ruchu a ke každému nástroji mixu uvádí praktický příklad z golfové oblasti. Také se zmiňuje o analýze tržních příležitostí a jejích nástrojích. Na konci metodologické části nastiňuje současné postavení České republiky jako golfové destinace a podrobněji rozvádí, jak u nás fungují golfové kluby ve vazbě na golfová hřiště. Teoretické poznatky a předpoklady porovnává s praxí v Sokrates Golf & Country Clubu, o.s.. V krátkosti se věnuje profilu tohoto občanského sdružení, jeho členům a zákazníkům i jeho zdrojům příjmů. Dále se zabývá marketingovým mixem golfového klubu a provádí analýzu tržních příležitostí s pomocí PEST analýzy, analýzy potenciálu Jihomoravského kraje, analýzy konkurence a v neposlední řadě i SWOT analýzy. V závěru provádí průzkum spokojenosti zákazníků Sokrates Golf & Country Clubu, o.s.. Po vyhodnocení výsledků šetření navrhuje konkrétní kroky pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 12. 2007
Datum podání práce: 14. 12. 2007
Datum obhajoby: 30. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7307/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: