Ekonomická teorie reklamy

Název práce: Ekonomická teorie reklamy
Autor(ka) práce: Kudrnová, Blanka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šťastný, Daniel
Oponenti práce: Chytilová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje ekonomické teorii reklamy. Reklama je faktorem, který ovlivňuje poptávku po produktu. Na začátku práce jsou rozlišeny tři přístupy k reklamě ? informativní, pohled měnících se preferencí a komplementární přístup. Další části se zabývají vztahem mezi reklamou a spotřebitelským přebytkem, tržní strukturou a blahobytem. Poslední část je zaměřena na empirickou analýzu a její srovnání s teorií. Zkoumání dopadů reklamy jsou zaměřena na cenu a kvalitu. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na teoretické a empirické studie.
Klíčová slova: -
Název práce: Economic theory of advertising
Autor(ka) práce: Kudrnová, Blanka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šťastný, Daniel
Oponenti práce: Chytilová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: Economic theory of advertising
Autor(ka) práce: Kudrnová, Blanka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šťastný, Daniel
Oponenti práce: Chytilová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomie a hospodářská správa/Ekonomie
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra ekonomie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 1. 2008
Datum podání práce: 1. 5. 2008
Datum obhajoby: 19. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9350/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: