Komunikační a mediální aspekt předsedníctví Slovenské republiky v Radě Evropské unii

Název práce: Komunikačný a mediálny aspekt predsedníctva Slovenskej republiky v Rade Európskej únie
Autor(ka) práce: Tvrdoňová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Peterková, Jana
Oponenti práce: Rolenc, Jan Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zaoberá komunikačným a mediálnym aspektom predsedníctva Slovenskej republiky v Rade Európskej únie, ktoré prebehlo v druhej polovici roku 2016. Cieľom je detailne priblížiť komunikačný a mediálny aspekt, zhodnotiť organizačné a prezentačné ciele Slovenska a poskytnúť pohľad na vnímanie Slovenskej republiky v tejto úlohe. Práca sa z časti venuje aj verejnej diplomacii Slovenska. Približuje brandingovú stratégiu, ktorá bola schválená pred výkonom predsedníctva za účelom zvýšenia pozitívneho vnímania krajiny v zahraničí. V závere sú zhodnotené dosiahnuté výsledky prezentácie Slovenska v zahraničí, rovnako ako aj komunikácia s domácimi i zahraničnými médiami.
Klíčová slova: predsedníctvo; branding; verejná diplomacia; médiá; Rada EÚ; Slovenská republika
Název práce: Komunikační a mediální aspekt předsedníctví Slovenské republiky v Radě Evropské unii
Autor(ka) práce: Tvrdoňová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Peterková, Jana
Oponenti práce: Rolenc, Jan Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalářská práce se zabývá komunikačním a mediálním aspektem předsednictví Slovenské republiky v Radě Evropské unie, které proběhlo v druhé polovině 2016. Cílem je detailně přiblížit komunikační a mediální aspekt, zhodnotit organizační i prezentační cíle Slovenska a poskytnout pohled na vnímání Slovenské republiky v této úloze. Práce se z části věnuje i veřejné diplomacii Slovenska. Přibližuje brandingovou strategii, která byla schválena před výkonem předsednictví za účelem zvýšení pozitivního vnímání krajiny v zahraničí. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky prezentace Slovenska v zahraničí, rovněž jako komunikace s domácími i zahraničními médii.
Klíčová slova: média; veřejná diplomacie; Slovenská republika; Rada EU; předsednictví; branding
Název práce: Communication and media aspect of Slovak presidency in the Council of the European Union
Autor(ka) práce: Tvrdoňová, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Peterková, Jana
Oponenti práce: Rolenc, Jan Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on communication and media factor of Slovak presidency in the Council of the European Union which took place in the second half of 2017. The aim of the thesis is to approach communication and media aspect in detail, review Slovak organisational and presentation ambitions and provide a perception of Slovakia in this role. The thesis partly deals with public diplomacy of Slovak Republic. It concerns branding strategy adopted before the presidency was held in order to improve image of the country abroad. The accomplished presentation results are evaluated at the end, as well as the communication with domestic and foreign media.
Klíčová slova: branding; the Council of the EU; public diplomacy; Slovak Republic; media; presidency

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní studia - diplomacie
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodních studií a diplomacie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 3. 2016
Datum podání práce: 30. 5. 2017
Datum obhajoby: 24. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56716/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: