Exportní strategie vybraných italských módních značek pro Českou republiku

Název práce: Exportní strategie vybraných italských módních značek pro Českou republiku
Autor(ka) práce: Vrbicová, Anežka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Sato, Alexej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a zhodnotit exportní strategie vybraných firem dovážejících italské módní zboží do České republiky. Při jeho naplňování budou mj. porovnány obchodní metody, které při vstupu na trh dané firmy použily. Práce je rozdělena do tří samostatných kapitol. První část prezentuje možnosti vstupu firem na zahraniční trhy a podmínky zahájení činnosti v rámci českého trhu. Druhá část práce nabídne komparaci podmínek podnikání na českém a italském trhu a poukáže na současné výzvy, kterým italský módní průmysl čelí. Závěr práce je věnován vyhodnocení dotazníkového šetření, sestaveného za účelem analýzy metody vstupu oslovených firem na český trh a rovněž analýzy jejich současného působení na trhu. Z nashromážděných údajů je poté sestavena prognóza budoucího vývoje exportních strategií italských módních značek na českém trhu.
Klíčová slova: formy vstupu na zahraniční trh ; Itálie ; ČR
Název práce: Exporting strategies of selected Italian fashion brands in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Vrbicová, Anežka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Sato, Alexej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate export strategies of selected companies importing Italian fashion goods to the Czech market. Along with fulfilling this aim, this thesis also compares the various forms of entry to the foreign market, which were used by those companies. Furthermore, this thesis is divided into three parts; the first part presents the possible forms of entry to the foreign markets and condition which must be met to enter Czech market. Second part is comparing conditions of doing business in Italy and in the Czech Republic. Additionally, the chapter will explain current challenges faced by Italian fashion industry. The final part is dedicated to the evaluation of a questionnaire which was carried out to analyze the forms of entry to the Czech market used by selected companies and their current situation on the market. Moreover, based on the analysis of the questionnaire, the chapter predicts future development of the export strategies of companies importing Italian fashion goods to the Czech market.
Klíčová slova: Italy ; Czech Republic; exporting strategies

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2016
Datum podání práce: 15. 4. 2017
Datum obhajoby: 23. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58676/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: