Analýza rozdílných marketingových strategií Pepsi Coly na trzích Indie a USA

Název práce: Analýza rozdílných marketingových strategií Pepsi Coly na trzích Indie a USA
Autor(ka) práce: Štěrbová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cook, Gina
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce má za cíl porovnat marketingovou strategii společnosti PepsiCo na domácím trhu a na zahraničním trhu. Domácí trh, USA, představují rozvinutý trh. Jako kontrast byl zvolen rychle se rozvíjející trh rozvojové země, Indie. Marketingové strategie jsou porovnány na základě teoretického přístupu. Teorie marketingové strategie je použita pro identifikaci nejdůležitějších marketingových aspektů, které ovlivňují internacionalizaci společnosti. Identifikované marketingové aspekty jsou zkoumány na americkém a indickém trhu. V závěru je provedeno porovnání, které potvrzuje, že marketingová strategie PepsiCo je adaptována na specifika trhu v souladu s přístupem mysli globálně, reaguj lokálně.
Klíčová slova: marketingová strategie; USA, Indie; PepsiCo
Název práce: Analysis of the different marketing strategies of Pepsi Cola in the markets of India and the U.S.A
Autor(ka) práce: Štěrbová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cook, Gina
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the thesis is to compare marketing strategy of the company PepsiCo in home market and in a foreign market. The home market, the USA, represents the developed market. For a contrast, the emerging market of developing country, India, has been chosen. The marketing strategies are compared on the theoretical basis. Theory of marketing strategy is used for identification of the most important marketing aspects that influence internationalization of a company. Identified marketing aspects are examined at the US and India market. In conclusion, the comparison proves that marketing strategy of PepsiCo is adapted to the specifics of a market according to the approach think global, act local.
Klíčová slova: marketing strategy; PepsiCo; USA, India

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 23. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58374/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: