Marketingová strategie firmy Uber

Název práce: Marketingová strategie firmy Uber
Autor(ka) práce: Pešíčková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Houžvička, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá firmou Uber, nejúspěšnějším startupem roku 2016, a její marketingovou strategií. Cílem práce je seznámení s firmou Uber, jejím pozadím, business modelem a působením na českém trhu. Praktická část práce je věnována marketingové strategii Uberu pro Českou republiku, marketingovým online i offline aktivitám a následně jejich analýze. Součástí práce je také analýza konkurence a SWOT analýza. Závěrem práce hodnotí postavení Uberu na českém trhu a potenciál firmy do budoucna.
Klíčová slova: Uber marketingová strategie; Uber; Uber sociální sítě; Uber digitální marketing; Uber marketing
Název práce: Marketing strategy of Uber
Autor(ka) práce: Pešíčková, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Houžvička, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The object of study of this Bachelor Thesis is Uber, the most successful start-up of 2016, and its marketing strategy. The aim is to describe Uber as a company, introduce its background, business model, and its activity in the Czech Republic. The practical part of this thesis is focused on the marketing strategy of Uber in the Czech market followed up by the analysis of company's offline and online marketing activities in this region. A section of this thesis is also dedicated to a SWOT and competitive analysis. In conclusion, the thesis evaluates Uber's position in the Czech market and its overall future potential.
Klíčová slova: Uber marketing; Uber; Uber social media; Uber digital marketing; Uber marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 19. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58695/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: