Návrh online marketingové strategie Zámku Fryštát v Karviné

Název práce: Návrh online marketingové strategie Zámku Fryštát v Karviné
Autor(ka) práce: Kratochvílová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Netková, Jarmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je navrhnout online marketingovou strategii pro zámek Fryštát v Karviné. Teoretická část práce se zabývá definicí marketingu, vysvětlením souvisejících pojmů a popisem marketingového plánu. Dále se práce zaměřuje na specifika marketingu na internetu a na sociálních sítích a v poslední kapitole teoretické části je vymezen marketing cestovního ruchu a kulturních atraktivit. Praktická část práce představuje zámek Fryštát, hodnotí současný stav online marketingové strategie a vypracovává analýzu konkurence a SWOT. Dále práce navrhuje novou internetovou strategii na webových stránkách, sociálních sítích a pomocí bannerů a PPC reklamy. Na konec je zpracován rozpočet a harmonogram strategie.
Klíčová slova: online marketing; marketingová strategie; sociální sítě
Název práce: Online marketing strategy proposal for chateau Fryštát in Karviná
Autor(ka) práce: Kratochvílová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Netková, Jarmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to devise an online marketing strategy for chateau Fryštát in Karviná. The theoretical part of this thesis deals with marketing, definitions of related terms and description of the marketing plan. The thesis also focuses on the specifications of online and social media marketing and in the last chapter of the theoretical part marketing in tourism and marketing of cultural attractions is defined. The practical part of the thesis introduces chateau Fryštát, evaluates the current state of the online marketing strategy, analyzes the competition and develops a SWOT analysis. Then the thesis devises a new online strategy on social media, websites and using banners and PPC advertising. Last the budget and a time schedule for the strategy are drafted.
Klíčová slova: social media; online marketing; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58494/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: