Olympijské parky v ČR,využití v marketingu vybraných firem

Název práce: Olympijské parky v ČR,využití v marketingu vybraných firem
Autor(ka) práce: Řehák, Vojtěch
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Kindová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pořádání olympijských parků v České republice a jejich využitím v marketingových strategiích vybraných firem. Hlavním cílem je zhodnocení analýzy marketingové strategie tří hlavních partnerů. Šlo o společnosti Škoda Auto, Skupina ČEZ a Pilsner Urquell. První kapitola se zaměřuje na teorii obecného marketingu. Druhá kapitola pojednává o teorii sportovního marketingu a soustředí se především na marketingový a komunikační mix ve sportu. V další části jsou popsány jednotlivé olympijské parky. Zároveň zde proběhne analýza komunikace hlavních partnerů v průběhu provozu hlavního parku Rio-Lipno. Poslední kapitola obsahuje zhodnocení přínosu olympijských parků a partnerských marketingových aktivit a návrhy pro příští dvě olympiády.
Klíčová slova: analýza; sport; strategie; olympijský park; marketing; olympijské hry; Rio-Lipno
Název práce: Olympic parks in Czech Republic, use in marketing of selected companies
Autor(ka) práce: Řehák, Vojtěch
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Kindová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the issue of organizing Olympic parks in the Czech Republic and their use in marketing strategies of selected companies. The main goal is to evaluate marketing strategies of three main partners. It was Skoda Auto, Skupina CEZ, and Pilsner Urquell. The first chapter focuses on theory of general marketing. The second chapter aims at theory of sport marketing and focuses mainly on marketing and communication mix in sport. The next part describes the Olympic parks individually. Simultaneously, the analysis of communication of main partners during the operation of the main park called Rio-Lipno takes place here. The last chapter contains contribution evaluation of Olympic parks and marketing strategies of the partners and suggestions for next two Olympic Games.
Klíčová slova: analysis; Olympic Games; Rio-Lipno; marketing; sport; strategy; Olympic park

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 31. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58560/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: