Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků

Název práce: Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků
Autor(ka) práce: Vojtěchová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Fišerová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků. Cílovým segmentem jsou mladí lidé ve věku 18 až 30 let. Cílem práce je pomocí publikovaných studií a vlastního dotazníkového šetření zjistit preference mladých lidí, jak by s nimi jejich banka měla komunikovat prostřednictvím digitálních technologií. V návaznosti na zjištění navrhnu bankám doporučení, jakým způsobem by měly s mladou generací správně digitálně komunikovat. V rámci teoretické části se budeme věnovat tématům komunikace a zákazník. V kapitole věnované komunikaci bude největší důraz kladen na oblasti online komunikace a sociální sítě. Praktická část se zaměří na současnou digitální komunikaci bank na konkrétních příkladech, představí výsledky vlastního dotazníkové šetření a doporučení pro banky do budoucna.
Klíčová slova: Sociální sítě; Banka; Digitální komunikace; Komunikace; On-line komunikace
Název práce: Digital communication of banks with a selected customer segment
Autor(ka) práce: Vojtěchová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Fišerová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of my Diploma Thesis is Digital communication of banks with a selected customer segment. The target group is created by people aged 18 to 30. The goal of the thesis is to find out the preferences of young people how their banks should communicate with them through digital technologies. To find out the preferences, I will use published studies and my own survey. In response to the findings, I will try to recommend the right digital communication with young generation. The theoretical part of this thesis is devoted to topics such as communication and customer. This part will concentrate on on-line communication and social networks. The practical part will focus on current digital communicaton of banks, it will present the results of my survey and recommendation for the banks for the future.
Klíčová slova: Communication; On-line communication; Social networks; Bank; Digital communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2016
Datum podání práce: 20. 4. 2017
Datum obhajoby: 30. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58474/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: