Analýza marketingové strategie značky Jacobs

Název práce: Analýza marketingové strategie značky Jacobs
Autor(ka) práce: Dinh Huyen, Trang
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Menčík, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky Jacobs, která patří mezi globální značky firmy Jacobs Douwe Egberts. Cílem práce je analýza marketingové strategie a na základně vlastního dotazníkového šetření navrhnout aktivity na zlepšení té stávající. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky o marketingu obecně, značce a její roli v marketingu je věnována jedna subkapitola. Tyto teoretické poznatky dále poslouží jako podklad v praktické části. Praktická část se zprvu zabývá analýzou trhu kávy v ČR, poté se zaměřuje na značku Jacobs samotnou. V této části se zabývá se jednotlivými politikami, konkurencí společnosti, vnější a vnitřní analýzou a také SWOT analýzou. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, na základě předcházejících analýz a dotazníkového šetření jsou v závěrečné části práce vypracovány návrhy na vylepšení marketingové strategie.
Klíčová slova: Značka Jacobs; Káva; Marketing; Marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs
Autor(ka) práce: Dinh Huyen, Trang
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Menčík, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master thesis deals with marketing strategy analysis of coffee brand Jacobs, which is one of global brands of Jacobs Douwe Egberts company. The goal of this diploma thesis is the analysis of marketing strategy and on the basis of questionnaire survey there are suggested activities to improve current marketing strategies. In the theoretical part there are summarized main theoretical findings about marketing generally, one subchapter is dedicated only to brand and its impact on marketing, which provide insight into the issue. The practical part focuses on the coffee market of Czech Republic, on the company itself, it also deals with individual policies of the company, with rival companies, inner and outer analysis, and least but not last SWOT analysis. Questionnaire survey is also the part of practical part and the final part contains on basis of that survey suggestions for improvement of marketing strategy.
Klíčová slova: Coffee; Marketing strategy; Brand Jacobs; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 9. 2016
Datum podání práce: 5. 5. 2017
Datum obhajoby: 31. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58329/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: