Marketingová strategie společnosti PepsiCo

Název práce: Marketing strategy of PepsiCo
Autor(ka) práce: Ploem, Matthias
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Puelinckx, Michiel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The comparison of PepsiCos marketing strategy in the United States of America to the one applied in the Czech Republic is being analyzed in order to provide an answer to the following question: is PepsiCo as strong in the Czech Republic as in the United States of America? In a first part, critical terms related to marketing and brand will be explained, to provide the readers with a deeper understanding related to these terms. The second part provides an analysis of PepsiCos position in the US market as well as the Czech one. To improve PepsiCos market position and marketing strategy, recommendations are provided in a final part.
Klíčová slova: Marketing; PepsiCo; Strategy
Název práce: Marketingová strategie společnosti PepsiCo
Autor(ka) práce: Ploem, Matthias
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Puelinckx, Michiel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Srovnání marketingové strategie společnosti PepsiCo ve Spojených státech amerických s tou, která se uplatňuje v České republice. Srovnání nám umožní zodpvědět následující otázku: Je PepsiCo v České republice stejně silná jako ve Spojených státech amerických ? V první části budou vysvětleny kritické pojmy týkající se "marketingu" a "značky", které poskytnou čtenářům hlubší pochopení související s těmito pojmy. Druhá část popisuje pozici PepsiCo jak na americkém, tak i českém trhu. Pro zlepšení postavení a marketingové strategie společnosti PepsiCo jsou v závěrečné části práce uvedeny nápady jak by tato společnost mohla být efektivnější.
Klíčová slova: Marketing; PepsiCo; Strategie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 5. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 22. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57754/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: