Marketingový plán event agentury

Název práce: Marketingový plán event agentury
Autor(ka) práce: Egorova, Valentina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje zpracovaní marketingového plánu nové event agentury. Práce se skládá ze dvou častí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou představe-ny základy problematiky marketingového plánu, součásti marketingového plánu, jeho tvorba, stanovení cílů, marketingový mix, rozpočet, akční plán a kontrola marketingo-vého plánu. Samostatná kapitola se věnuje tématu event marketingu. V rámci praktické části je provedena situační analýza, marketingový výzkum a na základě syntézy vý-sledků jsou stanoveny marketingové cíle, strategie a marketingový mix agentury. Na závěr je představen rozpočet, akční plán a kontrola plnění marketingového plánu.
Klíčová slova: Marketingový plán ; Marketingový mix ; Event management a marketing; Marketingová strategie
Název práce: Marketing plan of event agency
Autor(ka) práce: Egorova, Valentina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the creation of the marketing plan of the new event agency. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are presented the foundation of marketing plan issues, parts of the marketing plan, its creation, goals setting, marketing mix, budget, action plan and control of marketing plan. A separate chapter deals with event marketing. In the practical part situational analysis and marketing research are implemented and then marketing objectives, strategy and marketing mix of the agency are determined, based on synthesis of its results. Finally, the budget, the action plan and the control of the implementation of the marketing plan are presented.
Klíčová slova: Marketing plan ; Marketing mix; Event management a marketing; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 3. 2016
Datum podání práce: 15. 4. 2017
Datum obhajoby: 9. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57103/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: