Green management jako současný trend v oblasti ubytovacích služeb

Název práce: Green management jako současný trend v oblasti ubytovacích služeb
Autor(ka) práce: Komínková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Oberhel, Martin
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je rozebrat problematiku Green managementu a provést výzkum na ubytovacím zařízení, které používá Green management a zjistit, jak zákazníci vnímají toto ubytovací zařízení. K výzkumu v této práci byl vybrán Autocamp OASA. Výzkum zkoumá, jak zákazníci vnímají toto ubytovací zařízení a jak jsou s ním spokojeni. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je rozebrán Green management jako takový a stručně vysvětle-ny postupy marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřena na samotný výzkum, kde je definován cíl práce a jeho výzkumné otázky a jsou zde uvedeny výsledky celého výzkumu a jejich interpretace. V závěru jsou uvedena doporuče-ní, která vychází z výsledků výzkumu.
Klíčová slova: Green management; ekologie; marketingový výzkum; dotazník; zákazník
Název práce: Green management as the current trend in accommodation services
Autor(ka) práce: Komínková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Oberhel, Martin
Oponenti práce: Hajdíková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this work is to analyze the issue of Green Management and to carry out research on the accommodation used by Green management and to find out how customers perceive this accommodation. OASA Autocamp was selected for research in this work. Research explores how customers perceive this accommodation and how satisfied they are with it. This thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part, Green management is analyzed as such and briefly explained the procedures of marketing research. The practical part is focused on the research itself, where the goal of the thesis and its research questions are defined and the results of the whole research and its interpretation are presented. In conclusion, the recommendations are based on the results of the research.
Klíčová slova: questionnaire; customer; Green management; ecology; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 9. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58999/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: