Loajalitní program obchodu s oděvy

Název práce: Loajalitní program obchodu s oděvy
Autor(ka) práce: Topičová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Špunarová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Téma věrnostních programů je poslední dobou velmi aktuální. Hodnotné věrnostní programy představují pro firmu určitý druh konkurenční výhody, díky které se mohou dále rozvíjet a růst. Firma však musí všechny své aktivity provádět s ohledem na zákazníka. Tato práce se snaží vytvořit komplexní koncept věrnostního programu obchodu prodávajícího oblečení dle přání a požadavků zákazníků. Bylo zjištěno, že zákazníci si přejí, aby věrnostní program nabízel především slevy, a to zejména trvalé. Zároveň bylo odhaleno, že ačkoliv lidé nechtějí sdílet s firmou své osobní informace, v případě, kdy je pro ně členství ve věrnostním programu lákavé, jsou ochotni polevit a podělit se i údaje, o kterých tvrdili, že by je neposkytli. Tyto závěry jsou významné pro současné marketingové manažery, kteří se snaží vybudovat úspěšné věrnostní programy obchodů s oděvy.
Klíčová slova: loajalitní program; Česká republika ; věrnostní program; oblečení; oděvy; maloobchod; ideální; móda
Název práce: Loyalty program of clothing shop
Autor(ka) práce: Topičová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Špunarová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
At present, a theme of loyalty programs is very popular. The valuable loyalty programs can be considered as some kind of competitive advantage that helps company to grow. However, business organization has to do its activities with regard to its customers. This Master thesis attempts to create a complex concept of loyalty program for clothing shops according to customers wishes. The results indicate that customers want loyalty program of clothing shops based on permanent discounts. The findings also suggest that even though people do not want to share personal data they are willing to exchange those data with companies for rewards when loyalty program benefits seems to be attractive to them. These finding have major implementation for marketing managers who want to build successful loyalty programs.
Klíčová slova: loyalty program; ideal; clothes; Czech Republic; retail; fashion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59408/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: