Přehled nástrojů pro podporu a řízení incident managementu

Název práce: Přehled nástrojů pro podporu a řízení incident managementu
Autor(ka) práce: Šaman, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Drga, Jaroslav
Oponenti práce: Basl, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce je zaměřena na ITIL Incident management a jeho využití. Cílem je definovat Incident management dle rámce ITIL, analyzovat trh s nástroji pro podporu Incident ma-nagement a na základě této analýzy provést vyhodnocení. V teoretické části je popsán Incident management, jeho přínosy a důležité související pojmy, které jsou nezbytné pro porozumění tématu. Zároveň je zde definován podnik, pro který je v praktické části vybírán nástroj. V praktické části je shrnuta analýza trhu nástro-jů pro podporu Incident managementu. Dále je provedeno jejich srovnání s definovanými požadavky a vyhodnoceno, které nástroje jsou nejvhodnější za daných podmínek. Přínosem práce je analýza vybraných nástrojů a jejich vyhodnocení, které čtenáři pomůže při volbě nástroje.
Klíčová slova: ITIL; Incident; ICT služba; Incident management; Ticket; SLA; Nástroj
Název práce: Overview of Incident management tools
Autor(ka) práce: Šaman, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Drga, Jaroslav
Oponenti práce: Basl, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This assignment is focused on ITIL Incident management and its usage. The objective is to define ITIL Incident management. The next objective is to analyse market with tool to support Incident management. The last objective is to evaluate which tool is the most suitable. Incident management, its benefits and important terms which are necessary for under-standing of the topic are described in theoretical part. Description of the company, for which is the tool picked is also part of theoretical part. Analysis of Incident management tool market is described in practical part. Comparison with the requirements and evalua-tion, which tool is the most suitable is made lastly. The contribution of the thesis is analysis of picked tools and its evaluation, which will help the reader to decide, which tool to pick.
Klíčová slova: ITIL; Incident; ICT service; Incident management; Ticket; SLA; Tool

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 1. 2017
Datum podání práce: 3. 5. 2017
Datum obhajoby: 14. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60306/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: