Vytvoření osobního vizualního stylu grafického designera-letteristy

Název práce: Creation of personal visual identity for grafic letterer
Autor(ka) práce: Ulyanova, Elizaveta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khabirova, Maja
Oponenti práce: Phung, Hyu Nghia
Jazyk práce: English
Abstrakt:
In this bachelors thesis, I decided to focus on the topic of personal branding. The aim of this work is to propose a visual identity for me as for a lettering artist.(letterer) The magnitude of personal branding for freelance designers is thoroughly discussed in the introductory part. Corporate and personal branding and the differences between them are defined in the theoretical part. Knowledge gained early is subsequently applied to use in the next part. The practical part is split into different sections. Those sections describe creation process for logo design, personal website and its simpler version for mobile users, business cards and resume. I presented a way for designing your own personal branding that will prove beneficial for freelancers. The most important result of my thesis is a creation of personal branding that is essential for achieving better results in my field.
Klíčová slova: Corporate Design; graphic design; Corporate Identity; lettering; personal branding; logotype
Název práce: Vytvoření osobního vizualního stylu grafického designera-letteristy
Autor(ka) práce: Ulyanova, Elizaveta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khabirova, Maja
Oponenti práce: Phung, Hyu Nghia
Jazyk práce: English
Abstrakt:
V této práci jsem se zaměřila na problematiku osobního vizuálního stylu. Cílem moje práce je návrh takového stylu pro sebe jako designera-letteristy. V úvodu bakalářské práce je popsána důležitost osobního vizuálního stylu u jednotlivců, pracujících samostatně. V teoretické části jsou charakterizovány a odlišeny pojmy firemní a osobní styl. Následně byly aplikovány dosažené znalosti. Praktická část je rozdělená do jednotlivých podkapitol, ve kterých je důkladně popsán proces tvorby loga pro designera-letteristu, vizitek, layoutu vlastního webu (desktopové i mobilní verze) a resumé. Popsala jsem detailně model tvorby osobního vizuálního stylu, který bude užitečným podkladem pro jednotlivce na volné noze. Za hlavní výsledek svojí práce považuju to, že jsem si vytvořila osobní vizuální styl pro sebe, jako designera-letteristu, což je nezbytné pro dosažení lepších výsledků v mé profesionální činnosti.
Klíčová slova: osobní branding; firemní identita; logotyp; lettering; vizuální styl; grafický design

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 1. 2017
Datum podání práce: 3. 5. 2017
Datum obhajoby: 14. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60181/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: