The Perception of the Puma Brand in the Czech Market

Název práce: The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
Autor(ka) práce: Martínková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Brychcová, Martina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The ambition of this master thesis is to provide a deeper insight into a marketing strategy of the multinational company PUMA applied in the Czech Republic. Specifically, the thesis includes a survey of customers designed to examine the perception of the PUMA brand in the Czech market within the target group of people from 16 to 26 years old. One of the essential requirements of this thesis is to provide a very important theoretical background of the marketing field, explaining the basic marketing terminology, presenting the marketing and communication mix, introducing the company analysis and discussing the important characteristics of the conducting marketing research. Furthermore, this master thesis aims at providing information about the company PUMA, starting from the company history and its successes and ending with its current marketing activity. The essential aim of the study can be explained by the research question: How does the customer perception of the PUMA brand by a defined target group on the Czech market affect the company marketing strategy? In the end, the recommendations for further improvements to the PUMA marketing department are made. Statistical methods correlation and averaging are used in order to reach these goals.
Klíčová slova: marketing research; brand perception; PUMA company; marketing strategy
Název práce: The Perception of the Puma Brand in the Czech Market
Autor(ka) práce: Martínková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Brychcová, Martina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat marketingovou strategii mezinárodní společnosti PUMA aplikovanou na území České republiky. Konkrétně se jedná o zákaznický průzkum, jehož cílem je odhalit vnímání značky PUMA na českém trhu u cílové skupiny ve věku mezi 16 a 26 lety. Jeden z nezbytných předpokladů této práce je vysvětlení teoretických pojmů z oblasti marketingu, představení marketingového a komunikačního mixu, seznámení s analýzou firmy a vymezení procesu marketingového výzkumu. Dále si diplomová práce klade za cíl poskytnout informace o společnosti PUMA zahrnující její historii, úspěchy a současnou marketingovou činnost. Hlavní cíl této studie lze vyjádřit pomocí výzkumné otázky: Do jaké míry ovlivní vnímání značky PUMA u vymezené cílové skupiny na českém trhu marketingovou strategii firmy? Na samotném závěru práce jsou poskytnuta doporučení pro marketingové oddělení PUMA sloužící ke zlepšení marketingové činnosti. Pro dosažení cílů práce jsou použity statistické metody korelace a průměr.
Klíčová slova: vnímání značky ; společnost PUMA; marketingová strategie; marketingový výzkum

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 5. 2016
Datum podání práce: 30. 6. 2017
Datum obhajoby: 28. 8. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57525/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: