Marketingová komunikace galerijních výstav

Název práce: Marketingová komunikace galerijních výstav
Autor(ka) práce: Chalupová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Prokůpek, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání komunikačních nástrojů v muzeích a galeriích s přihlédnutím na marketingovou komunikaci a propagaci galerijních výstav. Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu navrhnout zefektivnění marketingové komunikace galerie na příkladu vybrané výstavy v rámci programu Centra současného umění DOX. Teoretická část pojednává o terminologii z oblasti arts marketingu a marketingové komunikace. Součástí jsou také výzkumy zabývající se marketingovou komunikací, galeriemi a muzei se zaměřením na využívání nových komunikačních možností a jejich participaci na sociálních sítích. V praktické části je zahrnuta analýza marketingové komunikace předchozích výstavních projektů v Centru současného umění DOX. Součástí praktické části jsou také tři osobní rozhovory, a to konkrétně se Zuzanou Masnou z centra DOX a se dvěma bloggerkami: Sandrou Kisić a Annou Stránskou. Výzkum je založený na analýze komunikačních studií a na osobních rozhovorech. Na základě analýzy komunikace, studie výzkumů a osobních rozhovorů navrhnu na příkladu současné výstavy Big Bang Data nové možnosti využívání marketingových nástrojů a návrh na zefektivnění současné marketingové komunikace.
Klíčová slova: Centrum současného umění DOX; arts marketing; marketingová komunikace; komunikační mix; galerie; muzeum
Název práce: Marketing Communication of gallery´s exhibitions
Autor(ka) práce: Chalupová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Prokůpek, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor´s thesis focuses on the current possibilities of using communication tools in museums and galleries focusing on marketing communication and promotion of exhibitions. The aim of the thesis is based on a research to design more effective marketing communications gallery on the example of selected exhibitions in the DOX Center for Contemporary Art. The theoretical part deals with the terminology associated with the areas of arts management and marketing communications. Studies dealing with marketing communications, galleries and museums focusing the use of the new possibilities of communication and participation in social networks are also included in the theoretical part. The practical part is focused on the analysis of marketing communication of the previous exhibitions at the DOX Center for Contemporary Art. Included are three interviews, with Zuzana Masná, from the DOX Center, and with two bloggers: Sandra Kisić and Anna Stránská. The research is based on the analysis of communication studies research and personal interviews. At the end of this part I will suggest the new possibilities for the use of marketing tools and ways to update the current marketing communications on example of the current exhibition Big Bang Data.
Klíčová slova: marketing communications; promotional mix; museum; DOX Center for Contemporary Art; arts marketing; gallery

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59229/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: